Nyårsdagen - 2010

Första inlägget på nya året.
Nu har nyårsafton passerat, hoppas Ni alla haft det lika bra som jag har haft det …
Ett år har gått och som berikat oss alla …
Problem som uppstått för några av oss …

Jag har blivit ett år …
… mer erfaren
… äldre
… mer påläst
… fattigare … men oxå
… rikare
… till på bloggen

Jag är ett år rikare med vänner här på bloggen.
Jag har missat något … Men
Jag har fått tusenfallt tillbaka genom alla härliga och goa kommentarer
Så alla mina kära blogg vänner och övriga där ute i cyber space
Don’t do anything you’ll regret ...
Love you all …
Wish you the best … 2010

ღ LottaM ...ღ

BloggRegistret.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Solvarm sa...

Och jag önskar dej det allra bästa!

Bloggvärlden är oxå rikare med dej som skribent.

Solvarma Kramar från Irene

Petit Eyekiss sa...

Så kloka ord på årets första dag.
Så många vänner har jag inte haft sedan jag var i arbetslivet. Ni är guld värda.
Elisabeth