Tisdagstema - 2009

Vecka 53 - 2009
Sista veckan 2009 - och så här skriver tisdagstemat:
29 December, 2009
Den här veckan tänkte jag att ni antingen kan gräva i arkiven, eller fota helt nytt. Jag vill se bilder som symboliserar ert 2009. Vilka viktiga saker har hänt er i år?

klickbart foto
Vårt tredje barnbarn som kom till världen den 5 januari 2009, här bara 10 månader gammal och som gärna hjälper mamma med tvätten.
Titta på fler bidrag HÄR
ღ LottaM ...ღ

BloggRegistret.se

Andra som bloggar med, , , , , , , , -

9 kommentarer:

Marie Höglund sa...

Underbar bild!!!!! Barnbarn, är de inte den där extra kryddan i livet :-) Hoppas jag får uppleva det en dag. Tack för att du hängde på min kalender.

kullefotoblogg sa...

Haha, vad bra att ha en liten hjälpreda sådär :)
Önskar dej ett gott nytt år, lite i förtid :)
/Helena

Pialotta sa...

Underbart minne du har och bilden så ljuvlig:-)
Gott Nytt År till dig:-)

Maria i Sennan sa...

Gott slut å Gott Nytt Fotoår
Kramar från Sennan..Maria

Menageriet sa...

Vilken härlig bild!
Önskar Er ett Gott Nytt År!

Maria sa...

Vilken underbar bild på ditt lilla barnbarn! Det ska börjas i tid... :)
Gott Nytt År!

@nemonen sa...

Redan så duktig. Vad månne det bliva av det barnet? Gott Nytt År.

Anonym sa...

ha, ha, ha ... vilken sötnos hon är! Kram Jenny

ormbunke sa...

Vilken härlig bild.Mitt yngsta barnbarn 7 år kommer ofta och frågar.Kan jag hjälpa till med nåt? I den åldern är de inte så nödbedda det blir värre när de kommer upp i tonåren så det gäller att låta dem hjälpa till när de vill. Ha ett gott slut på året och Ett Gott Nytt År. Anita