Tema fredag - Förväntan

Vecka 49 -
Tema fredag har stor förväntan på våra tolkningar av förväntan ... ja det var lite svårare än jag trodde. Rotade runt i arkivet och fann denna bild från i våras 12 mars 2009. Så min förväntan är att få se snö som ligger kvar även om jag inte är så förtjust i snö, men vet att barnbarnen och alla andra barn vill ha snö att tumla runt i.

klickbart foto
Titta på fler bidrag hos Carina
Googlade på förväntan = förväntning, förhoppning, väntan, spänning, hopp, beräkning, förmodan
ღ LottaM ...ღ

BloggRegistret.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

6 kommentarer:

NinaVästerplana sa...

En förväntan du delar med många nu..... kanske särskilt efter nattens `prov´ på hur det kan se ut.....;-)
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

@nemonen sa...

Ett vinterlandskap är en god förväntan för vad är en jul utan snö? Bra tolkat.

Marie Höglund sa...

Jag tillhör absolut skaran som har förväntningar på en vit jul. "Ber" till Kung Bore varje dag ;-)

Misswhatsit sa...

Delar förhoppningen om snö åtminstone över Julen. Det ljusar upp i vintermörkret

Jah Hollis sa...

Mitt intresse för snön har avtagit starkt med åren. Visst kan det vara snyggt med lite julesnö, men med tanke på att jag pendlar med bil så vill jag inte ha för mycket.

sinneskatten sa...

Klart man vill ha en vit jul.
Men undrar om det blir så.