Tema fredag - Svävande

Vecka 45,
Så har det startat upp en ny fotoutmaning som kallas tema fredag. Även här har man en chans att visa sina foton. Denna vecka vil de att vi visar något svävande, vad som helst eller hur jag uppfattar svävande.



Här svävar en trut eller mås över Niagara Fallen på den Amerikanska sidan. Titta på fler svävande bidrag klicka på Tema Fredag

Googlade på ordet svävande
flytande, flygande, glidande; vag, obestämd, oklar, otydlig, tvekande, tveksam, diffus, dunkel, luddig


ღ LottaM ...ღ

BloggRegistret.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

10 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Väldigt fin bild och påpassligt fångat med fågeln mitt i. Tänker lite på alla rovfåglar man ser som står och ryttlar i luften på vägen mellan Malmö och Ystad. De svävar kanske inte men står stilla på samma punkt på himlen.

Solvarm sa...

Hej Lotta!

En härligt svävande fågel och jag får nästan en hissnande känsla när jag ser Niagrafallen. Det måst vara fantastiskt att beskåda deta underverg?

Och du det är även en skön bild att beskåda en sån här lite småmulen novemberdag.

Må gott, önskar Irene

LottaM ..ღ sa...

Jag svävar högt i det blå ...
Skulle vilja sväva där själv bara för några minuter. Vilken lycka.

kadermo sa...

Först tack till dig - här hittade jag denna nya utmaning. Bra jobbat när det gäller att fånga en svävande fågel.

Lasseivåmma sa...

Fin bild. Tänk att sväva över det vattenfallet, vore häftigt att bara komma dit och se det.

sinneskatten sa...

Det är ett av alla ställen som jag skulle vilja se men som tur är tar du oss med dit.Så lämpligt att fågeln svävade förbi.

Marie Höglund sa...

Vilken fantastiskt vacker bild.

christina sa...

Härligt fångat och det måste vara en upplevelse att se dessa fantastiska fall!!

Mona sa...

Magnifik bild!

Living up North sa...

Vilken härlig tolkning av svävande - gillar den underbara miljön.