Fredags Vitsen

Fredags Vitsen höll jag på att glömma. Dags för en rolig-, tråkig-, snuskig-, barnslig-, historia av varierande kvalite. Får ofta tillsänt mig en massa historier som jag vill dela med mig. En del dåliga och en del bra, det beror på den som läser dem.

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet
och nu stod han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt.
Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade:
"Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma...

Här kommer en till
Ett par ligger i sängen. Mannen säger:
"Jag ska göra dig till värdens lyckligaste kvinna!"
Hon svarar: "Jag kommer att sakna dig ..."

Ytterligare en:

Det är allt för varmt för att ha kläder på i dag säger Erik när han kommer ut ur badrummet.
"Älskling, vad tror du grannarna skulle tänka om jag klippte gräset naken?"
"Att jag tog dig för pengarnas skull", svarar hon...
*
Trevlig helg önskar jag Er alla ...
ღ LottaM ...ღ

BloggRegistret.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

Maria i Sennan sa...

vet inte om det gick igenom..så jag skriver en gång till...1:a va bäst...må så gått...Maria

Petit Eyekiss sa...

Tack för dom, den första är så bra!
Ha en riktigt trevlig 1:a advent!

Anette sa...

Skitkul Lotta! Ha en fin helg. Kram

Maria Berg sa...

Önskar jag kunde skicka jordgubbstårtan till dig, Grattis i efterskott.

Och du den översta fick mig att le mest idag, MB