Googla på sitt namn ....

Ja, har man inget annat för sig så kan man ju leka lite vid datorn med att googla på sitt namn. I mitt fall då Lotta och lägger till är (alltså Lotta är ...).
Vilket jag gjorde. Vojne, vojne vad mycket kuligt det blev.

Lotta är ... en slav
Lotta är ... bra
Lotta är ... nyfiken
Lotta är ... sig lik
Lotta är ... lycklig
Lotta är ... gift med ...
'
Ja, det är en del av skörden på mitt namn. Det kom även upp lite dumt, men det tar jag inte med här. Nu tycker säkert många har hon inget annat att göra och vad barnsligt, men det är jag i ett nötskal.

Ja, sen kan man ju göra som lastbilschauffören som körde av vägen i tisdag och orsakade stopp i trafiken i flera timmar. Lyssna på radion så vet ni vad han gjorde eller läs HÄR.



Har faktiskt börjat ta in mina pelargoner från altanen. Plockat med det vanliga dagliga plockandet.



BloggRegistret.se ღ LottaM ...ღ
'
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Maria i Sennan sa...

Jo men de e ju så roligt att kunna leka vid datorn också..ha barnasinnet kvar
Ha det..Maria

Anonym sa...

Hörde varför Lastbilschauffören körde så tokigt !!!,ja,ja. Håller oxå på att plocka in blommor så smått,man vill fördröja hösten så länge man kan.
Kramar från Orust