Gårdagen i ord och bild

Göteborgs Fiskhamns festival 2009
Lördagen den 5 september 2009 klockan 12.00 slogs portarna upp för var Göteborgs Fiskhamnsfestival. Här kunde man uppleva det bästa från svensk fisk. Det var fiskauktion och försäljning av räkor direkt från en båt, aktiviteter för barnen och en massa underhållning. Där var Triple and Touch, BluesbrothersShow och Åsa Fång. Konferencier är Hasse Andersson.

Givetvis tog jag en massa foto.



Alla bilderna är klickabara. Här läste jag info om dagens underhållning.
ღ LottaM ...ღ

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Maria Berg sa...

Fiskmarkand- där går det livat till!
Marulk heter inte den första det?

Vitsen tyckte jag var bra, jag är nog den som sitter och skriker i bilen....

Gräslök - tänk den blommar NU, men så läste jag att det var arkivbilder.

Trevlig vecka till dig, MB