Gårdagens göranden ...

Fredagen och det var dags för städning, men hoppade över denna plågande tråkiga syssla. Eftersom vi håller på att lägga klinkers i källaren och det är jobb damm som ska bort så blev det en lättare rengöring. Det blir ju lätt slipdamm när vi drog ut den gamla mattan som låg där nere. Nu håller maken på att foga.

Satte mig vid datorn och lade ut fredagsfärg - svart, som är ett fototema som jag deltar i och det kan man se på min fotoblogg.
Kollade runt på olika sidor som jag brukar göra mellan varven och där.
Hittade en sidan hos Nästet - ett hem att trivas i om att man kunde beställa en personlig almanacka och givetvis gjorde jag det.

För den som är intresserad och göra det också klicka på länken personligalmanacka så kommer Ni rätt.

Jo måste ju göra reklam för MATBLOGGARNA som Brazilianlinda håller i man länkar sig samman med en massa andra matbloggar och jag har ju min matblogg One cup of ... Varför inte ta chansen och vara med, om du har en matblogg eller receptblogg.
Det var min fredag som kom och gick.
Klockorna ska ju ställas om i natt, Vi drar tillbaka tiden en timma.

♥Det blir roligare att kommentera Dig, om Du kommenterar mig!♥

BloggRegistret.se


Andra som bloggar med , , , , , ,
http://intressant.se/intressant

1 kommentar:

lilalili sa...

Jag älskar alla matbloggar och härliga recept som finns. Tyvärr tycker vågen lite mer om mig oxå så det får bli dags för hälso-sidor ett tag nu.
Kramis