Fredags Vitsen ...

Fredag och dags för en rolig-, tråkig-, snuskig-, barnslig-, historia av varierande kvalite. En del dåliga och en del bra. Det beror ju på betraktaren och vilken humor man har.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Oj, oj, oj … vad tokigt det kan bli!

En ung man ville köpa en gåva till sin nya flickväns födelsedag och eftersom de inte känt varandra särskilt länge, bestämde han sig efter noggrant övervägande för, ett par handskar skulle slå an den rätta tonen, romantiskt, men inte för personligt.I sällskap av flickväns syster, gick han så till NK och köpte ett par vita handskar. Systern köpte ett par trosor till sig själv, och under inslagningen av varorna, förväxlade affärsbiträdet dem. Så systern fick handskarna och den unge mannen fick trosorna.Utan att kontrollera innehållet sände den unge mannen gåvan till sin flickvän med följande rader.

”Jag valde dessa då jag märkt att du vanligtvis inte brukar han några på dig när vi går ut på kvällarna. Hade det inte varit för din syster, skulle jag ha valt den lägre modellen som är enklare med knappar, men hon bär korta som är enklare att ta av. Dessa är i en delikat nyans, men damen som jag köpte dem av visade mig det par hon själv burit de senaste tre veckorna, och de var obetydligt ned smutsade. Jag fick henne att prova dina och de passade henne utmärkt. Jag önskar att jag kunde vara där för att sätta dem på dig första gången, då det tveklöst kommer att vara andra händer som kommer i kontakt med dem innan jag får en chans att träffa dig igen. Kom ihåg att blåsa luft i dem innan du tar av dem och lägger undan dem, eftersom de av naturliga skäl kommer att bli fuktiga under användandet. Tänk på hur många gånger jag kommer att kyssa dem under året, och jag hoppas du kommer ha dem på för mig på fredag kväll.


PS. Senaste modet är att bära dem nedvikta med lite päls synligt. DS.

Ha en trevlig fredag!
♥Det blir roligare att kommentera Dig, om Du kommenterar mig!♥

BloggRegistret.se

9 kommentarer:

Lissen sa...

Hi,hi, en riktigt rolig historia. Hur tokroligt det kan bli!!!!
Ha en skön helg. Själv ska jag jobba, puh. Men det blir nog bra det också.
Ha det så gott

Anonym sa...

Så tokigt det kan bli.Söta trosor på bild.
Ha en skön helg
Gudrun

Inger Maryissa sa...

Så tokigt det kan bli :-D
Undrar hur flickvännen reagerade ;-)
Ha en fin fortsatt kväll och helg som kommer.
Kram

lilalili sa...

:D
Kramis

enn-08-i-exil sa...

Morrn

Den kan lätt missförstås........
Men oförarglig.
Ha de bra

Hasse

Jennifer på Fashioncut sa...

Den var ju riktigt rolig :D
Sv: Ha en trevlig söndag du med!
Ikväll blir det scones som kommer upp på bloggen imorgon eller ikväll :)

Jennifer på Fashioncut sa...

Sv: vad roligt att du tycker om mina bilder på sconesen och tryfflarna :)
Kommer mer trevligt imorgon!

Myselfz sa...

Den var rolig! Tackar för ett gott skratt!

Gisan sa...

Den var riktigt riktigt underbar! Kramar...