Dekorerat framsidan ...

I går var jag och inhandlade lite ljung och prydnadskål att sätta i min loppmarknads wok. Inköpte den för tio kronor på en loppis, den är perfekt att sätta lite växter i.
De vita stenarna har jag fått av äldsta dottern, de övriga dekorationerna är med från USA. Har nu fixat färdigt - nej, men nästan färdigt inför Hallowen och Thanksgiving.
Ja, det är ju något vi inte firar i Sverige Thanksgiving, men Hallowen är på fram marsch med våra mått mätt.
Men jag tycker det är så kul att sätta upp mina medhavda saker från USA.

Så här blev det.
Har lite fler Hallowen prylar som jag kanske hänger upp oxå.

♥Det blir roligare att kommentera Dig, om Du kommenterar mig!♥

BloggRegistret.se


Andra som bloggar med , , , , , , ,
http://intressant.se/intressant

5 kommentarer:

lilalili sa...

Vad jättefint det blev! Härliga färger!..o vilken bra idé att plantera i woken!
Kramis

Jejje ♥ sa...

Tjusigt! Vad fint det blev. Kram

Famos/Menageriet sa...

Så fint det blev!
Du pyntar ute och jag pyntar på hemsidan och båda pynten varar ju inte så länge, tyvärr.
Det känns kallt ute ikväll. Jag har precis hämtat in ved och eldar i spisen.
Det blir så skön värme med en vedspis.
Ha det så skönt!

Inger Maryissa sa...

Fina foton och vad mysigt det blev.
Jo, Halloween har kommit i almanackan de senaste åren, och det är en ganska kul dag.
Men i USA så firas det mycket mera, precis som Thanksgiving.
Det verkar som om de har mycket fler helgdagar och firande än vi har.
Ha en bra fortsatt kväll.
Kram

Myselfz sa...

Verkligen jättefint! Själv dekorerar jag inte men det är kul att andra gör det! Kram