Back in Town ...

JUPP, så är man åter i Göteborg efter en tur till Värmland och Karlstad. Var där och hälsade på hos moderskeppet och mina planer var ju att ta med min laptop, trot eller ej den fungerade inte. Himmel och pannkaka så tokig man kan bli. Maken for till USA på jobb och jag körde upp till min mor på några dagar.
Så är nu situationen och nu försöker jag skriva ikapp mig och alla teman jag missat ABSTINENS besvär är ordet.
Har lagt upp Linsbus, Fredagsfärg och Utan Ord på min fotoblogg. Men tisdagstema och ordlös onsdag ska jag lägga upp det här och inte länka min bara för att få rätt ordning på min blogg.
*

TisdagsTema vecka 38 - HÖST

*
*

Ordlös Onsdag - SUGEN

Ordlös onsdag hos Nejma i Marocko


Detta får bli mina bidrag för vecka 38 som jag var borta på.
♥Det blir roligare att kommentera dig, om du kommenterar mig!♥

BloggRegistret.se

Andra som bloggar med , , , , ,

http://intressant.se/intressant

4 kommentarer:

kvinnotankar sa...

Riktigt härliga höstbilder. Blev just sugen på äppelkaka :)
Kram

Mia sa...

Hösten har så många vackra färger, en bra tid för oss fotografer!

Inger Maryissa sa...

Ja, man får nog lite abstinens besvär när man är utan dator ;-)
Kommer ihåg förra året när min gamla dator pajade och jag var helt utan några veckor.
Inte roligt alls....
Fina foton !
Ha det så gott.
Kram

Anna sa...

Hej,

Tack för din kommentar om mina höstbilder! :-)

Dina höstbilder är också vackra med härliga och varma färger.

Ha en fortsatt fin onsdag!