Regn, regn, regn, ... blöta, blöta,

Måndag morgon och regnet det bara öser ned. Men jag blir inte blöt om skor och strumpor. För idag är det en inne sittar dag med en god bok och en kanna kaffe eller något annat gott. Givetvis kommer kylan med regnet. Stormen viner och åskan far tjhoåhadelittanlej. Nej tack och lov det har inte åskat.

Kvällen är nu kommen och jag upptäckte att mitt inlägg ej blev publicerat så jag får väl lov att klicka på rätt knapp denna gång istället.
*

Ännu ett tillägg; tipsa om en bra sida där man kan göra olika text-tavlor att rama in och hänga på väggen eller vad man nu vill göra med text-tavlorna.
Här är webadressen till
"Beautiful Word Clouds" http://wordle.net/
Go´kväll kära läsare av min blogg.
*
BloggRegistret.se

*
Andra som bloggar med , , ,

1 kommentar:

Inger Maryissa sa...

Här öser regnet ner också, och har gjort i flera timmar, och blåste gjorde det kraftigt förut också.
Men någon åska har det inte varit här idag, men igår kväll så knallade det lite.
Vi får hoppas detta ruskväder drar bort under natten, och att kanske solen kommer fram imorgon igen.
Kram