Ordlös Onsdag v 33 ???

Hallå var är ni ???
Ja, man kan verkligen undra vart dessa tre kvinnor tagit vägen som brukar hålla i ordlös onsdag.
Nejma i Marocko verkar inte ha någon uppkoppling alls.
Krokofanten i Frankrike är på semester.
Betraktelser från omvärlden Ja det är frågetecken. Men hit har jag länkat mig, till alla tre med *LOTTAM*.

Regnet det bara öser ned vi blir så blöt om både skor och strumpor .... Tomas Ledins härliga sommar låt.Så här har det sett ut alldelses för länge nu. Det är dags för byte av väderlek. Kika på fler ordlösa klicka på någon av de länkar som är överst.

Tack snälla SysterYster visst var det så Sten & Stanley som gjorde den.

Sent om sider fick jag ett bra tips från Solvarm Irene att länka mig till denna adress: http://www.wordlesswednesday.com/?p=401#comments


BloggRegistret.se

Andra som bloggar med , , , ,

14 kommentarer:

Ingrid L sa...

Ja du Lotta, man kan undra vart Ordlös Onsdag har tagit vägen? Jag länkade bara hos Nejma.

Tack för att du tittade in till mig!

Din bild speglar verkligen hur det ser ut i stora delar av landet just nu. Här är ungefär lika grått, men om man har lite god vilja kan man ana att det finns en sol där någonstans.

Kram Ingrid

mandystockholm sa...

ojoj, det var ett riktigt ruggigt väder.Men nu har det blivit bättre!Bra bild!

Klimakteriehäxan sa...

Här en till som förgäves letat efter en "värdblogg" för ordlös onsdag! Har precis som du lagt ut en i blindo, sas.
Usch så blött det verkar vara hos dig!

♥ LottaM ♥ sa...

Det är söndagens bild av ett ihärdigt regnande, idag onsdag är det iaf upper håll och lite solsken.

Syster Yster sa...

Hej vi har haft precis samma väder här nere hos mig. MEN idag skiner solen. Hoppas det blir fint till helgen för då ska jag och A till Göteborg och bo på hotell på Avenyn.
Det ska bli så skönt att komma bort ett tag bara vi två.Förresten var det inte Sten och Stanley som sjöng, Regnet det bara...

♥ LottaM ♥ sa...

Tack snälla syster yster visst var det så Sten & Stanley. Kändes inte rätt när jag skrev det. nu föll allt på plats.

Solvarm sa...

Hej LottaM!

Vilken realistisk bild du har tagit :))

Jag la oxå in mej hos Nejma, men oxå på den engelska sidan Wordless Wednesday, så om du vill kolla på den sidan, gå bara in till mej och klicka dej vidare.

Ha det gött

Irene

Mimo sa...

Ja, sen jag kom tillbaka till Spanien i måndags kväll har jag inte sett en gnutta regn, däremot i Sverige innan vi lämnade.

Regn är ganska härligt ändå, som på din fina bild...

Nej! Alla som håller i ordlös, vikarier och ordinarie verkar ha tagit ledigt. Iofs skulle man ju lika gärna kunna länka här eller hos mig om någon känner för det. Det behövs ju ingen Linkit-grunka för det, räcker med att posta sin länk i en kommentar...

Ha det gott!

Barbara Doduk sa...

Looks like nasty weather. Umbrella time.

Happy WW

B @ The Love Blog

Wickans värld sa...

Verkar ha varit regn o rusk i hela landet...
Men varmt! Här har vi 16 grader nu halv 8 på kvällen!! Lite sol hade suttit skönt!

joacim sa...

jag undrade lite över ordlös onsdag men fan inget specifikt!

Vem håller i det?

Ser regnigt ut på bilden...

Anna-Carin:s kafferep sa...

Hej! jaaa du,jag är då så less på detta regnande.Fint foto i allafall.
Hoppas det slutat regna hos er nu.
Hej svejs //Anna-Carin

Lia sa...

Ja, så ser det ut här med. Regnet piskar mot fönstren och det är HÖST. Komstigt hur det kan vända på bara en vecka. Löven är röda på vissa buskar och träd.

Pumita sa...

Här var det verkligen blött!

Det verkar vara lite svajigt på Ordlös Onsdag så jag har bestämt mig för att starta en egen fotokedja - Utan ord som jag lägger ut på måndagar, drar igång på måndag kväll. Vore kul om du/ni hängde med. Alla är välkomna!