Efter i tid ...

Jag men nu ligger jag efter i tid med mina inlägg. Detta skulle jag publicerat igår.
Gårdagen var jag hem till älsta dottern och passade den minsta på 3 månader medan storebror ska inskolas på nya dagiset.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Senare på kvällen var jag till ett "Tupperware show" eller som de kallade det "miniJubilee". De som blivit utmanade till olika mål och rott dessa iland fick hänga med till Damnark på ett stort Jubilee som gick av stapeln förra helgen.
Där presenteras alla nya produkter som kommer och värdinne gåvor som går ut på skulle vilja säga prov eftersom en del kommer med i katalogen nästkommande säsong om det utföll bra. Tupperware Nordic bestämmer.
Den nya katalogen WOW va kul - om man nu är galen i allt vad Tupperware är och står för. Ja,ja vet jag är lite udda när det gäller dessa produkter. Eftersom jag själv jobbat med detta innan flytt till utlandet så ..... och det finns ju en hel del av detta - bra ha burkar.
Läckra färger - eftersom katalogen inte släpps ännu så är det än så länge hemligt ha, ha det finns alltid någon som läcker som ett såll.
Ja detta var en del av går dagens övningar.

BloggRegistret.se

Andra som bloggar med , , , , ,

6 kommentarer:

Hönsakadorran sa...

Jag har Tupperwareburkar kvar sedan 60-talet, så nog är de hållbara. Det var många år sedan jag var på ett sådant party.
Kram

Gisan sa...

Det var länge sen jag var på ett Tupperwareparty. Men de burkar jag köpte även för 15 år sedan har hållt sig finfint. Kramar...

AnnaKK sa...

Ja, jag undrar när det ska hända härnäst att man ligger före i tid igen...? Phu, vad det är mycket jäkt och stress för tillfället. <:-)

Du var allra närmast rätt svar i min bildgåta från igår! :-)

Ha en fin dag!!!

Lia sa...

Jag kör också på TW, allt annat blir man bara besviken på. Vad kul att du ser fram emot den nya katalogen och det nya sortimentet. Jag råkade svara dig med världens läääängsta kommentar i min blogg, hahaha. Kramar

Syster Yster sa...

Hej och tack för titten. Usch nu börjar det bli tufft utan bloggandet. Sitter framför datorn och velar, men har bestämt mig för att hålla ut och fundera fram till den siste i denna månaden.
Det är nog i och för sig nyttigt för det har tagit mycket tid, tid som jag kunde ha gjort något bättre på. Men det känns idag som om jag måste få börja säga och tycka igen.
Kram

Anna-Carin:s kafferep sa...

Hej! jag gillar också Tupperware.Köper en heldel på Tradera.
Ha det bra //Anna-Carin