sol, molnigt, regn, sol, molnigt, uppehåll, sol, molnigt, uppehåll

Nu har snart en vecka regnat bort!!! - Till vadå??? - Ingen nytta!!!
Frustrerande att det bara regnar. Kylan biter tag i skinnet + 16 grader gör att jag får ståpäls som Gunde Svan myntade en gång i tiden.
*
Hälsenorna bråkar fortfarande och denna vecka som startade så bra.
Men efter akupunkturen i måndags blev det ett rejält bakslag.
Kunde inte gå på 2 ½ dag efter det. Så tiden för ännu en akupunktur i onsdags ringde jag återbud. Fredag morgon var det dags för en ny akupunktur men då sa jag stopp ingen sticker nålar i mina fötter igen.
Tror bestämt sjukgymnasten blev lite sur, eftersom jag inte ville fortsätta denna behandling. Men man ska väl inte bli sämre när man går därifrån, än man var när man gick dit.
*
Nu lördag morgon och solen visar sig, om än bara stundtals så är det bättre än inget alls.
Ska faktiskt halta ut på kryckorna och foto lite.


Känner Ni för och klicka på knappen här nedanför blir jag kanon glad. Sedan kan Ni kika in på mina andra bloggar som är länkade nedanför.
BloggRegistret.se
MINA BLOGGAR
FOTORUTAN - min fotoblogg
One Cup Of - receptsamling
En dörr på glänt - dikter & berättelser

1 kommentar:

Inger Maryissa sa...

Ja, värmen som vi hade tidigare på försommaren förbyttes verkligen till kyligare och ostadigare väder.
Och man går och väntar på sommarvärmen, och längtar efter sådana där ljumma och ljuvliga sommarkvällar då man kan sitta ute eller på balkongen utan att riskera att frysa.
Hoppas dessa dagar och kvällar kommer snart innan höstmånaderna börjar.
Men vad jobbigt du verkar ha med hälsenan och håller med om att man ska ju inte bli sämre av en behandling, för då är det ju något fel.
Hoppas du får en någorlunda bra fortsatt kväll och helg trots allt.